zondag 3 juni 2018

Een Kerst Knuffel op zondag...

Ben je ook al bezig met het maken van kerstkaartjes?


Ik heb besloten om dit jaar maar eens vroeg met mijn kerstkaatjes te beginnen. Als ik er elke week 1 maak, heb ik aan het eind van het jaar al heel wat kaartjes klaar! Doe je ook met mij mee?
Op de Inspiratieblog van Anna Gretha design kun je elke zondag een mooie inspirerende Kerst Knuffel vinden

Deze zondagse Kerst Knuffel kun je vandaag ook op de Anna Gretha design Inspiratieblog vinden!


Een simpel kerstkaartje waarop ik het hartje uit de Kerst Knuffels Stempelset tot een klavertje 4 heb gestempeld. Deze brengt je veel geluk in het nieuwe jaar! Een mooie combinatie met de tekststempel, die ik ook uit deze set heb gebruikt!


   

De Stempelset Kerst Knuffels kun je in mijn Knutsel-winkel bestellen. Steun hiermee Minke's Knuffel-actie tegen kanker en stempel gezellig met ons mee!


Leuk dat je weer even langs bent geweest om mijn post te lezen! Laat gerust een reactie achter, die lees ik graag! 

Tot gauw!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...