zondag 16 april 2017

Uitverkoop bij Stampin'Up!


Eindelijk tijd om er even en post uit te gooien met de uitverkoop actie van Stampin'Up! De retired lijst staat al een week online, dus hoog tijd jullie te informeren!.Er gaan weer een heleboel mooie producten uit de jaarcatalogus verdwijnen! De mooie In Colors 2015-2017 gaan er zeker uit, dus wil je nog artikelen van deze kleurenserie, dan moet je wel heel snel zijn. Er wordt niks meer bij gemaakt, dus OP=OP!!!

Dat geld ook voor de andere producten die eruit gaan. Bundles, stempelsets, ponsen, stansen en embellishments, te veel om hier op te noemen! Heel veel producten gaan met fikse korting weg!
Wil je hier nog wat van meepakken, klik dan maar even snel op de lijst met retired producten! Je komt dan rechtstreeks in mijn webwinkel en kun je direct je bestelling doen!

RETIRED PRODUCTEN

STAMPS

BUNDLES

OVERIGE PRODUCTEN

Stampin'Up stopt ook met de samenwerking met Becky Higgings, dus alle Project Life kits komen vanaf 1 juni niet meer terug in het assortiment! Wil je hier nog wat van meepakken, kijk dan snel snel in mijn webwinkel welke artikelen nog te bestellen zijn!




Er komt vanaf 1 juni een hele nieuwe lijn uit van Memory Keeping, hierover lezen jullie in mijn volgende blogpost meer!!!

Wil je snel bestellen, dan kun je rechtstreeks via mijn webwinkel bestellen. Dit kan alleen met een creditcard. Je kan natuurlijk ook je bestelling via een email aan mij doorsturen. minkebrattinga@gmail.com

Voor vragen over de producten kun je mij altijd een berichtje sturen.

Veel winkelplezier!

De Stamp-in' groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...