zaterdag 12 november 2016

Scrap-in' Art!

De laatste maanden heb ik me heel veel bezig gehouden met persoonlijke projecten! Als je van een dierbaar persoon in je leven afscheid moet nemen, wil je voor jezelf ook een mooie tastbare herinnering maken!

Van één van de laatste foto's die van mij samen met mijn zusje zijn gemaakt heb ik een fleurig mixed media project gemaakt! Ik wilde wel eens wat anders met een foto maken, gewoon lekker out of the box! Niet een simpel scrapproject, maar lekker even kliederen met mediums en inktspray's! 



Er werd een online workshop gehouden op een facebook groep en daar wilde ik wel aan meedoen! Toen ik zag wat voor materialen we klaar moesten leggen, kreeg ik al de kriebels! Wat had ik dat een tijd niet gedaan zeg! Niet nadenken maar gewoon lekker experimenteren met al die mooie materialen die ik allemaal in huis heb en dan kijken wat eruit komt! Ik wilde mijn nieuwe pot modeling paste uitproberen, waar ik nu dus helemaal mee in mijn hum ben! Dat is ook wel te zien op de detailfoto's!





Het is zo fijn om na zo'n heftige tijd weer van mijn hobby te kunnen genieten en al die kostbare herinneringen in mooie projecten te kunnen verwerken! Hier kan ik ook helemaal mijn gevoel in kwijt! 

Misschien heb je ook wel een mooie foto die je ook wel eens in een mooi mixed media project wilt verwerken! Stuur mij dan gerust een mail! Hier gaan namelijk een paar leuke Scrap-in' Art workshops uit rollen, die je eventueel ook online kunt volgen! Ik ben er weer aan toe om leuke inspirerende workshops uit te werken en mijn workshopagenda te updaten!

In mijn volgende blogpost zul je hier meer over lezen!

Een knuffel groet,

  








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...