donderdag 1 september 2016

Zoek je ook een hobby? Kom naar Koffie & Een Kaart!

Vandaag heb ik een speciale kaart met een boodschap!
Soms heb je van die dagen dat je het helemaal niet meer ziet zitten. Je hebt het druk met van alles en nog wat. Je werk, je gezin, je huishouden, boodschappen doen, de hond uitlaten en dan ook nog je sociaal media wat je dagelijks moet bijhouden! Even tijd voor jezelf is er niet meer bij! Blijft er wel een restje tijd over, dan heb je de energie niet meer om iets uit je handen te laten komen!

Dit gevoel heb ik ook heel wat jaartjes gehad, ik was een sloof van mezelf! Het zit nou eenmaal in me, "het willen zorgen voor alles"! Toch wilde ik ook iets voor mezelf! Een hobby waar ik mezelf helemaal in kwijt kan, wat mij veel voldoening geeft, waar ik de energie weer uithaal en wat mijn leven weer meer inhoud geeft! Dit heb ik gelukkig gevonden in een creatieve hobby!

Nu kan ik met mijn hobby ook anderen een steuntje in de rug geven, als ze er even doorheen zitten! Gewoon met een zelf gemaakt kaartje, met een paar lieve woorden, "Recht uit mijn Hart"! Gewoon omdat je weet dat de ander dit net even nodig heeft! Ik ben zo blij dat ik deze hobby heb ontdekt en dat ik nu dagelijks even een paar uurtjes tijd voor mezelf heb! De ene dag maak ik iets voor mezelf en de andere dag maak ik een ander weer blij met een zelfgemaakt kaartje!

Als ik anderen hoor zeggen dat ze daar echt geen tijd voor hebben, om iets voor zichzelf te doen, denk ik bij mezelf " wat erg" omdat ik weet hoe dat voelt! Mijn boodschap is, "Zoek ook een Hobby en neem ook eens wat tijd voor Jezelf"! Het kan je innerlijke mens zo veranderen!

Misschien wil je het eerst eens ervaren, hoe ik mijn hobby beleef, dan nodig ik je uit voor Koffie & Een Kaart"!



We drinken eerst gezellig in mijn workshopatelier aan de koffietafel een kopje koffie of thee met een lekker plakje cake! Daarna gaan we een uurtje met wat leuke stempeltjes een paar mooie kaartjes maken! Alle materialen zijn al voor je voorbereid en liggen al voor je klaar! Heb je geen ervaring, is niet erg! Je zult zien dat je uiteindelijk naar huis gaat met een paar stijlvolle kaartjes waarvan je familie zal zeggen, "Heb jij dat gemaakt"? Gezellig samen creatief bezig zijn zullen je meer voldoening en energie geven, dus zet jezelf over je angst heen om tijd voor jezelf te creƫren en kom eens gezellig naar "koffie & een kaart"! Je kan er een heel ander mens door worden!

Elke maandagochtend is De Stamp-in' van 10.00 - 12.00 uur open voor een lekker kopje koffie en een gezellig Stempeluurtje! Kom je ook???
Stuur dan een email naar minkebrattinga@gmail.com.

Ik heb er in ieder geval veel zin in om weer heel wat stempeluurtjes te maken, dit seizoen!!!

Een vrolijke stempelgroet,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...