vrijdag 25 september 2015

Superchallenge Cards & Scrap!

Wat een mooi moment voor mij om mijn bijdrage voor de SUPERchallenge van C&S, die vandaag van start gaat, eindelijk te mogen laten zien!
De dag dat ik aan deze kaartjes begon, was een prachtige zomerdag! Ik zat heerlijk met mijn stempelmateriaal aan de buitentafel, onder de nog groene bomen, in het zonnetjes te werken. Als ik nu door het raam naar buiten kijk zie ik dat de bladeren van de bomen al aan een kant z'n mooie groene kleur verliest. De kleur gaat over in geel-bruin en als de zon erop schijnt lijken de bladeren wel oranje! Al die mooie kleurenwisseling in de natuur kunnen mij enorm inspireren! Toen ik met deze kaartjes bezig was kreeg ik er al helemaal zin in om de zomer uit te zwaaien en de herfst met open armen te ontvangen! Voor mij een heerlijke tijd om lekker creatief bezig te zijn met die mooie herfstkleuren!
Hou je ook zo van de herfst, laat je dan door deze kaartjes inspireren en doe ook eens mee met de SUPERchallenge van Cards &Scrap! 
Mijn bijdrage is ook te zien in Cards & Scrap nr. 22, die over een paar weken alweer in de winkel ligt!!!


Gebruik 1 stempel op 2 manieren!

Voor mij was het niet moeilijk om een stempel te kiezen die ik op 2 manieren kon gebruiken!
In de Stempelset “Sprinkles of Life” van Stampin’Up! zitten zoveel stempels die je op verschillende manieren kunt gebruiken, dat de keus dus gauw gemaakt was! Op dit moment een populaire Stempelset, waarvan Stampin'Up! een deel van de opbrengst doneert aan het Ronald McDonald House!

De achtergrond van de kaarten heb ik eerst bewerkt met een watercolor techniek.
Om de boom wat groter weer te geven op de kaart, heb ik de boomstamstempel ook als takken afgedrukt.Voor het stempelen van de bladeren heb ik verschillende kleuren “Write Markers” gebruikt om zo mooie natuureffecten te creëren. De tekst, uit dezelfde stempelset, paste uiteindelijk perfect op mijn kaartjes!

Gebruikte kleuren:
Achtergronkleur: Smoky Slate
Zomerkaart: Mossy Meadow, Garden Green, Always Artichoke en Early Espresso
Herfstkaart: Hello Honey, Cajun Craze, Soft Suede en Early Espresso






De SUPERchallenge loopt tot 10 november. Natuurlijk is er ook een prijs te winnen! De winnaar krijgt in ieder geval een persoonlijk artikel in de volgende uitgave van C&S! Wat Scala verder nog als prijs te bieden heeft kun je lezen op de Challengeblog!

Heel veel plezier met deze SUPERchallenge!!!

Leuk dat je even langs komt! Laat gerust een berichtje achter, ik lees ze graag!!

De Stamp-in' groetjes,
Minke.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...