dinsdag 28 juli 2015

Scrapuitdaging 26 C&S!

Vandaag gaat er weer een nieuwe scrapuitdaging van start bij het Challengeblog van Cards & Scrap!
Weer een leuke om misschien nog wel een paar vakantiefoto's in te verwerken!

"Maak een layout, spread of Project Life page met behulp van het moodboard". 

Deze opdracht betekent dat je het moodboard gebruikt
als uitgangspunt voor jouw eigen project. Je gebruikt dan
bijvoorbeeld de dieren, de kleuren of de tekst.D
Je haalt dus iets uit het moodboard (alles overnemen mag
ook) en maakt hier jouw eigen creatie van..


Zelf heb ik een paar leuke vakantiefoto's van 9 jaar geleden in deze project life layot verwerkt!
Ik vond het wel mooi om de kleuren uit het moodboard te gebruiken! Daar had ik al gauw wat leuke foto's voor gevonden! Mijn dochter droeg vroeger altijd roze, in verschillende tinten! De kleur die ik ook zelf erg mooi vind en die er echt uitspringt! Roze kun je met heel veel kleuren combineren en die gebruik ik ook heel veel op mijn scrap en pl creaties!




Neem een kijkje op het Challengeblog en laat je ook inspireren door de voorbeelden van de andere SCRAP designers!

Deze scrapuitdaging wordt gesponsord door Creabest!
Een cadeaubon ter waarde van €15,-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...