zaterdag 27 september 2014

Geslaagde open dag De Stamp-in'!


Vandaag een super geslaagde open dag gehad! Enthousiaste gasten, leuke reacties en geslaagde make & takes. Ik heb weer een aantal volwassenen en kinderen enthousiast gemaakt met al die mooie stempel materialen van Stampin'Up! Al een paar boekingen gedaan voor mijn eerste openingsworkshop, "Stamp-in' Around The World" en de eerste drie "Art 4 Kids" party's geboekt! Daar doe ik het tenslotte voor, mensen inspireren om een veelzijdige hobby te ontwikkelen die nooit gaat vervelen. Als ik anderen zie genieten, geniet ik ook! Ik heb er erg veel zin in, om leuke uitdagende workshops uit te gaan werken en deze in mijn prachtig ingerichte en inspirerende workshopruimte aan jong en oud aan te bieden! Een van de gasten van vandaag schreef in mijn receptie notebook "zo'n creatief vrijetijdscentrum is echt een aanwinst voor een dorp als Middenmeer"! Dat is wat ik mensen wil bieden, een creatieve ruimte waar een ieder zich kan ontspannen en gezellig samen met andere hobbyisten creatief bezig kunnen zijn!
Wat ben ik toch een geluksvogel, dat ik deze gouden kans heb gekregen!!!
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...