maandag 27 januari 2014

Winter, Spring, Summer and Fall!

Met deze layout heb ik meegedaan aan de uitdaging van de maand op het SNN-forum.

De opdracht was één of meer gedenkwaardige gebeurtenissen van het afgelopen jaar te scrappen op je layout!
Deze foto's van de 4 seizoenen vond ik wel passen bij deze uitdaging. Ik heb de uitdaging uiteindelijk ook nog gewonnen!!!
Ik fiets elke dag door dit paadje als ik naar mijn werk ga. De eerste foto heb ik in de winter gemaakt en toen kwam ik op het idee dit met ilk seizoen te doen.
Het is me uiteindelijk gelukt alle foto's te nemen voordat de begroeiing werd gekapt en gesnoeid!!!

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een pracht lootje en terecht dat je gewonnen hebt. Erg leuk die vier jaargetijden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee is dit. en wat heb je er een prachtige LO van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...