zondag 10 februari 2013

Mixed Media!

Mijn eerste mixed media project op canvas gemaakt, als verjaardagscadeau voor mijn zus.
Ze heeft me een mooie tekst gestuurd en 2 kleuren die ik mocht gebruiken. Hier ben ik mee aan de slag gegaan.
Ik heb van alles gebruikt. Acrylverf en gesso, stukjes bloemenservet en muziek papier en op de achtergrond in verschillende lagen gestemepeld. Bloemen en vlinders van boekpapier gestempeld en nog een swirl gemaakt met reliefpasta.
De tekst en een foto van mijn zus geprint en in dezelfde kleuren met distressinkt bewerkt.
Verder alles afgewerkt met glimmer mist (zelf gemaakt van metalic acrylverf). En als laatste er nog een laagje vernis over heen gedaan.

Dit is het eind restultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...