zondag 15 januari 2012

Fotoshoot!

Van mijn dochter een mooie fotoshoot gemaakt. Ze heeft zelf van de foto's een leuk minialbum gemaakt. Dit album heb ik voor mezelf gemaakt. Het minialbum heb ik op de creadoe bij "paper & pictures" gekocht. De stoffen pagina's heb ik met de naaimachine gezigzagd. Verder veel met distressink op lege de pagina's gestempeld en van het papier de randjes afgewerkt. Omdat ik veel fototjes had heb ik zelf tussen elke pagina nog een label gedaan. Op de voorkant voor de titel een stukje van een oud fotorolletje gebruikt. De bloem van een stukje kant gemaakt en verder alles afgewerkt met kant en lint.











2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig album heb je gemaakt Minke! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi album Minke! Alles past perfect bij elkaar!

    Groetjes Jacquelien (SNN forum)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...