dinsdag 7 april 2015

Scrapuitdaging 22 Challengeblog C&S!

Er gaat vandaag weer een nieuwe scrapuitdaging van start bij C&S! Deze maand, hoe kan het ook anders, is het er een met een feestelijk tintje!!!

"VLAGGETJES"!

Je mag een layout, of een andere scrapcreatie (met foto's) maken, waarop je rechthoekige en/of driehoekige vlaggetjes mag verwerken! Dat is toch wel een leuke opdracht om deze maand wat mee te doen.
De andere designers van team SCRAP hebben ook mooie feestelijke voorbeelden gemaakt! Dus laat je inspireren en doen mee met deze leuke scrapuitdaging!

Mijn voorbeeld is een Project Life layout geworden! Ik kon niet kiezen uit al deze leuke foto's van mijn dochter, dat ik ze maar allemaal heb verwerkt in een vrolijke PL-lauyout! Ik heb op verschillende manieren, zowel rechthoekige als driehoekige vlaggetjes op mijn creatie verwerkt! Daar kun je vast wel wat inspiratie uithalen! Veel scrapplezier met deze feestelijke scrapuitdaging!!!



Deze scrapuitdaging wordt gesponsord door CreaBest

Een cadeaubon twv €15,-




3 opmerkingen:

  1. Mooie PL pagina, echt kleurtjes voor bij een kleintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom een PL pagina, volgens mij ben je eraan verslingerd. Inderdaad ook babyfoto's en hele mooie kleuren. De baby op mijn pagina is het zoontje van m'n broer in Nieuw Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...