maandag 2 februari 2015

Blendabilities, een nieuwe verslaving!

Afgelopen weekend heb ik zelf eens een leuke leerzame workshop gevolgd. Mijn Upline Annette Elias van De Kijkkast gaf een technieken workshop, "Inkleuren met de Blendabilities"! Met deze nieuwe materialen van Stampin'Up! ben ik nog niet zo bekend, dus volgde ik deze workshop om de basis technieken een beetje onder de knie te krijgen.
Kleuren vond ik altijd maar niks, erg tijdrovend. Wel leuk voor kinderen, maar niet voor mij. Ik heb al moeite om binnen de lijntjes te kleuren. Daar ben ik nu dus wel van terug gekomen! Wat is dit leuk zeg! Zo ontspannend, en dan te zien hoe mooi het wordt als je met deze prachtig Alcohol Markers een bloem inkleurt! Verbazend dat je met een lichte, medium en donkere marker van één kleur zulke mooie effecten kunt creëren! Prachtige bloemenstempels hebben we ingekleurd, Annette kon het heel goed uitleggen! Een leerzame technieken workshop waar ik heel enthousiast over ben geworden! Met deze mooie Markers ga ik de komende tijd lekker verder stoeien. kijken of ik daar misschien nog wel meer uit kan halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...