donderdag 2 oktober 2014

World Card Making Day 2014!

De feestweek rond de opening van De Stamp-in' is nog niet eens voorbij of er is alweer een nieuwe feestweek van start gegaan! Omdat het zaterdag 4 oktober "De World Card Making Day" is, maakt Stampin'Up! er ook gelijk maar een feestje van!
Om veel mooie kaarten te kunnen maken heb je natuurlijk verschillende materialen nodig! Je kunt nu  je slag slaan want Stampin'Up! geeft tussen 1 en 6 oktober 15 % korting op de inkten in alle kleuren, A4 cardstock assortipakken in elke kleurenserie, enveloppen en fast fuse lijm. Daar doen ze nog even een schepje bovenop, want op een aantal mooie stempelsets krijg je maar liefst 20% korting!
Ik heb direct mijn eerst bestelling eruit gedaan om alvast een voorraad aan materialen in te slaan voor de komende workshops!
De eerste workshop is natuurlijk tijdens de "World Card Making Day", want daar doet De Stamp-in' ook aan mee!!! Ik ben nog helemaal in de feeststemming, dus ga ik er op deze dag ook weer een feestje van maken!

 
Wil je ook meeprofiteren van deze kort durende actie van Stampin'Up! dan kun je in de linker kolom op de afbeelding klikken zodat je alle artikelen met korting kunt bekijken. Is er iets voor je bij wat je direct wilt bestellen, geef je bestelling dan uiterlijk maandag 6 oktober voor 18.00 uur via de mail aan mij door. minkebrattinga@gmail.com
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...