donderdag 17 juli 2014

Nieuwe Stempelmaterialen!

Op deze mooie warme zomerdag zat ik met smart te wachten op mijn eerste bestelling uit de nieuwe catalogus!!! Het was wel moeilijk kiezen uit al die mooie nieuwe Stempels en andere Hobbymaterialen die Stampin'Up! aan de nieuwe catalogus heeft toegevoegd! Alles is qua kleur zo mooi op elkaar afgestemd. Er is zoveel met elkaar te combineren!!! Ik heb een leuke combinatie gemaakt van allerlei verschillende materialen waar ik weer lekker mee vooruit kan! Leuke workshops voorbereiden voor het nieuwe seizoen!



Inkt uit de "In Color" collection met bijpassend Cardstock en Twine,
leuke Stempels zoals Work of Art, What's Your Type en Petite Petels met de bijbehorende Punch!
Masks om leuke achtergronden mee te maken en nog een paar mooie lintjes!
Ook ga ik me, net als vele van mijn collega demonstratrices, wagen aan de nieuwste rage onder de scrappers "Project Life!`' Hiermee kun je op een hele leuke handige manier snel je foto's in een album verwerken!
Kijk maar eens naar dit informatieve filmpje!



Ik heb weer genoeg inspiratie om mee aan de slag te gaan!
Door het contactformulier in te vullen kun je je abonneren op mijn nieuwsbrief en blijf je als eerste op de hoogte van mijn workshops!!!






1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...