woensdag 8 februari 2012

Metallic cardbox!

Ik kwam op het SNN scrapforum een leuke metallic cardbox tegen. Een kistje bewerken met aluminium tape, dat wilde ik ook eens proberen. Ik had er wel al kaarten mee gemaakt.
De figuren die ik onder het aluminiumtape heb geplakt zijn 3x met de silhouette uitgesneden en dan op elkaar geplakt. Zo krijg je een 3d effect die je makkelijk onder het tape kan verwerken.
De randen van het kistje zijn met een knoopjes embosmal door de cuttlebug gehaald.
Nu nog een voorraad metallic kaartjes maken die ik leuk in het doosje kan bewaren.
Het is een leuke techniek om mee te werken!



1 opmerking:

  1. wat een mooi kistje geworden! ,ja leuk he die tape heb je het met zwarte acryl verf bewerkt,daarna met nog iets?? leuk dat er al zoveel variaties komen met allemaal leuke ideetjes om onder de tape te ''plakken''

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...