donderdag 19 mei 2016

Stamp with US on Thursday!

We hebben dit keer een paar weekjes extra genomen om aan onze challenge te werken. Het was nu weer mijn beurt om het kleurenschema te bedenken. Gerjon en ik zijn echte fanatieke scrappers, we gaan geen uitdaging uit de weg en we hebben allebei al aardig wat techniekjes onder de knie, die we al op verschillende creaties hebben toegepast! Het leek ons wel een uitdaging om nu een paar van die leuke techniekjes ook op een pocket letter te verwerken!




Ik wilde nog een keer een paar kleuren uit de In Color 2014-2016 gebruiken, die over 2 weken uit de Stampin'Up collectie zullen verdwijnen. Echt mijn favoriete kleren, die ik veel in mijn creaties heb verwerkt! Aan deze challenge heb ik dit keer ook een thema verbonden!

 "VINTAGE FLOWER"



De Materialen die ik heb gebruikt zijn van Stampin'Up!
Inkt: Lost Lagoon, Mossy Meadow, Soft Suede, Crumb Cake.
Cardstock: Very Vanilla.
Backgrond stamps: Hardwood, Timeless Textures, Gorgeous Grunge, Someting Lacy (retired), Dictionary (retired), Of  the Grid, Viola's Lace Builder Wheel (retired)
Stamps: Feel Goods, Number of Years, Flower Patch, Birthday Blossems, Flower Shop, Pettie Petals, Picktogram Punches, Alphabet Rotary Stamp, What I Love (SAB 2016)
Punches: Pansy, Petite Petals, Lity Bitty Accehts Punch Pack. Note Tag.
Framelits: Flower Fair
Ribbon: Venetian Crochet Trim,
Embellishments: Candy Dots, Thick Baker's Twine (SAB 2015)
Overige materialen: , Wooden embellishments, sequins




Ik heb al met eigen ogen gezien dat Gerjon er ook iets heel bijzonders van heeft gemaakt, want ik zit nu op dit moment naast haar met een prachtige pocket letter in mijn handen! SUper om ze zo naast elkaar te zien!


Ga dus maar snel naar de kwabbeltoet als je nieuwsgierig bent naar Gerjon haar pocketletter! Kijk maar eens naar haar sneakje, die spreekt voor zich!


Dit was het weer voor deze week! We hebben onszelf weer overtroffen en er ook dit keer weer een SUper Thursday Challenge van gemaakt!!!

Laat je ook even een berichtje achter, die lezen we graag!!!
Tot de volgende keer!

Een blije groet,

Minke,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...